Helt slut efter allt plugg.

Godkväll, jag kom hem för en stund sedan har suttit på bilskolan från 14-18 känner mig duktig och är nöjd med mina resultat så det är bara på det igen imorgon. Har precis slängt mig på mysdressen och tänt lite ljus i mitt rum, väntar på att maten ska bli klar efter det så ska jag se på tv först ung&bortskämd,eller Top Model 14 sen fortsätter vid med att se Svenska Hollywoodfruarna vid klockan 21.00. Från stan innan jag tog bussen hem gick förbi ica köpte med mig en vanlig mjölkchocklad & en apelsinkrokant, och till de tänkte jag koka en varm kopp te mummsigt värre ! och så tänkte jag avsluta kvällen med att slå en pling till kim ♥ Men hoppas att ni har haft en fin måndag och en bra start på denna nya vecka. Vi hörs i 23-tiden.

Snön utanför mitt fönster imorse grått och trist..!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0