Grattis min underbara vän!

Godmorgon, natten har varit lång ringde min fina vän kim vid 00.00 och sa grattis för hon fyller nämligen 17 år idag så ett enormt,stort,fett grattis till henne min underbara GRATTIS GRATTIS!!♥ Jag låg och tänkte på allt och lite till tills klockan slog ungefär 03.00 inte alls kul..:/ men vaknade iaf runt nio och nu har jag precis släng i mig lite frukost och dricker lite varmt te. Tittar ut igenom fönstret och solen lyser och den vita marken glittrar vackert. Ska snart ta och göra mig iordning sen vid 12 ska jag åka in och möta vendela en snabbis efter det blir det att sätta mig på körskolan och plugga plugga plugga i några timmar för att få in det sista. Sen kvällen har jag inte planerat vi får se vad som händer och sker. Men nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret osv. men hoppas ni får en fin dag såhörs vi i eftermiddag. Ännu en gång GRATTIS MIN UNDERBARA VÄN ♥

Hugs,

Kommentarer
Postat av: K

Taaaack :D hoppas du också får en toppen dag!<3333333333

2010-11-11 @ 09:43:14
URL: http://oneseize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0