Första Advent.

Hejsan bloggen, det var ett tag sen jag bloggade sen i torsdags. Har inte riktigt orkat och inte haft någon lust men nu så ska jag försöka ikväll har jag käkat middag och nu sitter jag och tittar på Beck mitt favorit pogram, efter det blir det att titta på reprisen av Kenza&Tyra Show som jag tycker är ganska bra :) Sen ska jag ta och försöka sova om jag nu kan det vill säga. Denna vecka hoppas jag går fort för har planerna på att ta mig till stockholm på fredag till kim. ♥ och stanna där några dagar hoppas hon kan bara det får vi veta imorgon, men men nu ska jag fortstätta titta på Beck och idag är det även första advent helt otroligt snart jul och allt herregud vad tiden rullar på allt börjar närma sig med stormsteg! Ha en fin kväll så hörs vi imorgonbitti !

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0