as long as there is air, you will find hope.

..rubrik i repris godkväll bloggen, as long as there is air,you will find hop. Den talar för sig själv. Jag har precis sett klart Beck filmen den var mycket bra men läskig dock..fy !! Men nu fram imot små timmarna på slutet av denna kväll börjar jag känna mig dålig igen :( ska gå och ta alvedon så jag kan sova något i natt men självklart så kommer man väl inte kunna sova förs två eller tre hatar att ligga pigg ena stunden svettas man nästa fryser man kan jag inte bara bli frisk ?!! ÅH JAG BLIR GALEN men det är väl bara gilla läget , nu ska jag se på ännu en film och kasta i mig alvedon men hoppas ni har haft en fin söndag såhörs vi imorgon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0