18.43

Godkväll mina kära läsare, hade en jätte trevlig lunch med rebecca :) och när jag kom hem satt jag mig och plugga till körkortet. Sen vid fyra tiden kom mormor hit och fika sen åkte jag,mamma och sjusade julia och handlade lite på vägen hem. Kom nyss in igenom dörren och nu tänkte jag lägga mig i ett varmt bad med en godis påse gott och blandat i mumms! Efter det blir det middag och sen ännu liter mer plugg yeye!! Hatar att sitta och plugga på kvällen men om man måste så. Sen ska jag avsluta kvällen med att slå på en liten film och även ringa min fina vän kim. ♥ Men nu ska jag gå ner och tappa upp lite varmt bad vatten vi hörs vi 23 - tiden!

Hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0