1 November 2010.

Godeftermiddag bloggen, kom precis hem. Farmor ringde mig och frågade om jag ville komma och äta lunch hos henne så självklart så gjorde jag de :) mycket gott, skulle även ha hjälpt henne och vända på hennes enorma stora fönster så hon kunde tvätta dom. Men det gick mindre bra jag orkade inte vände på dom för jag var för svag haha ;) Nu inser jag att jag måste träna lite ! Men tjänade iaf hundra kr eller fick dom är min söta underbara framor fast jag knappt hjälpte henne med något :) Men ibland har man tur kan man väl säga! Ska snart sätta mig i bilen med mamma&syster vi ska åka ut till Marieberg- galleria för att införskaffa en födelsedagspresent åt min kusin felicia. Senare vid 19-tiden kommer pojken hit så ska vi prata lite. Men men nu kom mamma hem så måste kuutta ut till bilen. Vi hörs om några timmar !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0