Tisdag - skolan tar död på mig !!

Godmorgon sweethearts !

Vaknade vid halv tio imorse mycket skönt att sova ut så ni anar inte :) Nu är jag iaf upp och har ätit en god frukost, funderar på att ta en powerwalk i det fina soliga vädret för lite träning. SKÖNT ! Sen blir det duscha och sätta sig och plugga som jag kommer göra hela dagen för måste bli klar med svenskan och arbetena som ska vara inne men gjorde mycket igår så det är jag nöjd över. Senare på eftermiddagen måste jag åka in till stan för att låna en bok på biblotekt har ingen lust till det, men har inte alls så många val det är bara palla sig upp och göra det tyvärr... :/ Så kommer min tråkiga dag se ut haha hoppas ni får en mycket roligare dag än mig ^^ Men ha en super fin dag så hörs vi ieftermiddag när jag har pluggat ett tag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0