Tisdag - engelska prov tycker inte om det.

Godmorgon alla mina solstrålar , idag är det tidag och prov ska snart till skolan och ha nationellt prov i engelska kan verkligen inte säga att jag längtar ursh...men vi får hoppas på det bästa och att det går bra :) Efter det blir det att åka och hämta ut mina biljetter. Imorse gick jag upp vid nio tiden kände mig lite trött som när jag gick och la mig är mycket trött nu förtiden men men jag måste nog sätta fart och träna lite mer så senare i eftermiddag ska jag ut och gå med högmusik i öronen får se hur långt det blir men det är alltid skönt att träna en sväng då känner man sig duktig. Just nu väntar jag på att klockan ska ticka så jag kan dra sitter och lyssnar på MTV. För att prata om något annat så längtar jag verkligen till sommaren då det är varmt och solen bara strålar åh för härligt eller hur ? Men ni får ha en toppen bra dag så hörs vi i efterdmiddag.

Kram ♥

Denna bild så inte så dum ut va ? ;) ÅH LÄNGTAR TILL SOMMAREN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0