Tillbaka till verkligheten och örebro..// Finns inga ord för hur bra hon är !

Hejsan mina fina läsare !

Nu är jag hemma igen efter 4 helt OTROLIGA dagar i stockholm hos min fina vän kim ♥ I fredags strosade vi runt på stan och shoppade lite och åt jätte god mat sen på kvällen blev det film AVATAR som är sjukt bra. Men somnade dock en stund under filmen hehe.. Nu ska jag berätta om det bästa jag var på LADY GAGA KONSERTEN I GLOBEN igår kväll det var helt klart BÄST riktigt riktigt bra var hon, hon bjöd verkligen på världens konsert är så himla nöjd att jag och kim gick dit. En show jag aldrig kommer glömma och för att inte tala om hennes kostymer oj oj helt sannolika helt otroligt man tror inte sina ögon ;) Men plir paff det kan jag lova de som inte har sett denna konsert har verkligen missat något det kan jag lova för den var bra ! Jag och min vän funderar på att se henne igen i Malmö i höst vi får se hur det blir men helt klart jag skulle verkligen kunna se henne igen :) Jag kom hem vid 12.15 med bussen från stockholm nu har jag precis ätit lite mat med familjen och min mormor ska snart slänga mig i duschen och sen sätta på mig något bara för ieftermiddag runt 5 - tiden ska jag,mamma & julia åka och titta på min kusin när hon har gymnastik avslutning (uppvisning) på I3 ska bli kul och se hur bra hon har blivit. Efter det blir det hem och råplugga herregud vad mycket jag har att göra !!!! MEN HELGEN VAR GRYMT BÄÄÄSTT , SAKNAR MIN VÄN REDAN :'( ursh underar hur grymt mycket man kan sakna någon?!! I MISS U ♥

P.S Har tyvärr inga bilder från konserten för min kamra dog men som man säger allt sitter i minnet :)Ni får ha en fin dag och nu är uppdateringen tillbaka som vanligt varje dag 3 inlägg om dagen ungefär , I am back.

KRAM ♥

LADY GAGA






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Finns tre ord för Lady Gaga, GRYM, GRYM och GRYM;)

2010-05-09 @ 22:37:45
URL: http://missangellike.blogg.se/
Postat av: Pederhelen

Keep up these useful pieces.

2012-07-17 @ 08:29:12
URL: http://pederhelen.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0