Onsdag - äntligen bara en dag kvar !

Godmorgon och YEEESS det är bara en dag kvar tills jag åker bort en sväng till stockholm ska bli så himla härligt ;) Förestän har ni sovit gott?  för det har jag riktigt gott vaknade av att solen lyste in i mitt rum så fint gick upp vid halv sju tiden och började göra mig iordning nu har jag även ätit frukost tänkte alldels straxt måla mina naglar sen blir det att dra sig till skolan för att se film på svenskan haha slutar vid 10.30 vi hörs någon gång vid 12 tiden för då är jag hemma igen :) Ni får ha ne sjukt bra dag i det GRYMT fina vädret !

KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Jennnie!<3

Gå in på min blogg och rösta på dagens fråga!! det skulle betyda allt!!/Jennie<3

2010-05-05 @ 08:22:58
URL: http://sweetbabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0