Måndag - plugga en massa !

Hejsan bloggen , som ni kanske märkte så hann jag inte blogga imorse för jag låg och drog mig i en timme längre än jag skulle gissa om jag fick stressa sen ?! svar ja sjukt stressig men hann i tid iaf med god margenal haha ;) Så idag har jag varit i skolan från 08.30-14.00 sen när jag kom hem blev det att käka lunch nu har jag precis läst en tidning nu ska jag snart börja ta tag i pluggandet har sjukt mycket att göra men det är bara köra på så kommer jag hinna lämna in allt innan 28 maj lite mindre än 3 veckor jag hinner och kommer klara det skönt man är ledig imorgon så då kan jag ägna hela dagen åt pluggandet. Men men nu slut pratat om skolan :) Hoppas ni har en jätte fin dag för nu ska jag ta fram svenska bökerna och koka lite te. Ni får ha en fin eftermiddag & kväll så hörs vi om några timmar :)

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0