Lördag 22 maj - 2010

...klumpen i halsen bara växer och växer av gråt vill bara sätta mig i ett hörn gråta och skrika. För jag är så himla arg på mig själv över alt jag har gjort mot dig. Jag borde verkligen inte ha gjort så det är helt oaccetabelt inte okej hatar mig själv för allt !! Men jag ber på mina bara knän om en andra chans vet att det kanske redan är för sent men snälla för jag behöver dig mer än du kan ana. Jag vet inte själv varfär jag har sårat dig & svikit dig. För jag vet själv hur det känns när något gör så. Du är inte värd det för du är helt underbar och speciell du är värld det bästa på denna jord. Jag hoppas du kan förlåta mig någon gång i framtiden och svara på mina sms. För utan dig känner jag mig tom och jag är ingen alls. Det är du som gör mig hel du är den bästa jag vet. Snälla kan vi inte bara gå tillbaka till det vi hade förut ? Du och jag ? Allt var så himla underbart jag älskade varje minut. Jag saknar dig riktigt riktigt mycket. Snälla kom tillbaka till mig och mitt liv. Jag tror vi båda behöver varandra , I need you and I still love you !


Nu tillbaka till dagen idag är det lördag och det är fint väder ute vilket gillas starkt ;) Vaknade runt tio imose då tog jag & mamma bilen till willys för att handla lite god frukost så det blev amrikanska pankakor och lite annat smått och gått. Givetvis massor utav frukt :) Sen blev det att göra sig iordning jag och mamma tog cykeln till mina kusin för lite fika och prat länge sen jag såg dom så det var trevligt. Kom hem för en liten stund sen sa precis hej då åt Kajsa som var förbi för att lämna lite saker och prata lite men det blev en mycket kort stund. Men bättre än inget. Resten av eftermiddagen och kvällen ska jag spendera hemma bara ta det lungt vara ute i det fina vädret verkligen njuta! Sen blir det även att packa vet inte alls vad jag ska ha med mig men det löser sig nog får vi hoppas ;) Jag är inte humör för något alls helst så vill jag att en väldigt nära vän är här , men allt mellan oss är inte riktigt som det ska överhuvudtaget. Jag behöver verkligen dig. Men allt är fuckt up så finns inget jag kan göra åt det. Känns otroligt sorligt och jag får inte änns tag på henne hon svarar inte på mina sms. Jag försöker allt jag kan för jag behöver verkligen henne tillbaka i mitt liv. Men nu ska jag inte tjata ut mitt liv på er kära läsare. Jag är bara så otroligt nere...men men vi alla har sådana dagar. Ni får ha det guld så hörs vi senare ikväll :)

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0