Läsa bok.

Godkväll alla fina läsare , har pluggat ännu mer nu och är fortfarande inte klar..var bara tvungen att ta en lite paus :) Förut idag var jag på stan med mamma och lånade en bok och skulle få ett par solglasögon men hittade inga alls gick minst runt i 10 butiker men hittade inga snacka om irriterande..:/ sen blev det hem snabbt för att byta om till mjukis där efter åka eller övningsköra till mina kusiner var barnvakt en sväng sen hem äta middag med mamma & pappa nu har jag precis tittat på DH och ska snart börja plugga igen :( FAN nu är jag riktigt trött på skolan (ursäkta att jag svär) men var bara tvungen. Men det är bara kämpa på det sista nu sen är man klar! Så de sista timmarna på denna tisdag ska jag änga min tid åt att plugga läsa en ur tråkig svenska bok och anteckna...ända fram till 00.00 och hoppas dock att jag är klar då men det hoppas vi på :) Men ni får ha en ur bra kväll så hörs vi imorgonbitti innan jag drar till skolan.

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0