Home.

Hejsan bloggen och alla fina, min blogg har legat åt sidan under en vecka då jag har tillbringat min tid i egypten (afrika ungefär) med lovisa. Är riktigt brun 35-39 grader varmt varje dag det är aldrig fel :) Så nu känner jag mig riktigt fräcsh och snygg. Men en sak jag har saknat min bästa vän så otroligt mycket och gör det fortfarande så det går inte att förklara med ord. Ska torligtvis till henne på fredag och stanna där ett tag vilket ska bli riktigt skoj och mysigt ! För det var ett bra ta sedan jag såg henne :'( Får tårar i ögonen när jag tänker på henne så mycket saknar jag henne. Men nu är man iaf hemma igen i Örebro vilket suger hårt vill vara i Sthlm hos min bästa vän krama om henne,trösta henne,finns där för henne som en äkta vän ♥ försöker ringa henne men hon svarar inte... ne nu ska jag sova ha en fin kväll och sovgott jag är super trött. Vi hörs iimorgonbitti !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0