Godmorgon 13 maj - 2010

Hejsan och godmorgon !

Vaknade för ca. en timme sen har precis ätit frukost med min mamma & pappa. Nu ligger jag bara i sängen och tar det lungt för vädret utanför fönstret är sjukt dåligt,trist och det har regnat hela natten ursh hatar regn !! Idag har jag inte så mycket planerat nu på förmiddagen ska jag nog rensa lite i mitt rum och även rensa lite i min garderob. Sen på eftermiddagen ska jag nog åka hem till Linda en sväng :) Det är bara det jag har planerat mycket skönt. Vad ska ni göra denna första dag på denna långhelg ? Något skoj ? Ni får ha en super fin dag såhörs vi lite senare om några timmar :)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hur mår du idag? Kram

2010-05-13 @ 11:31:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0