Frisk luft är aldrig fel på kvällskvisten !

Godkväll sweethearts, jag har pluggat en hel del i eftermiddag & en stund in på kvällen men nu har jag lakt undan böckerna för någon timme sedan efter maten gick jag ut på en liten runda för lite träning ute i den friska luften aldrig fel det gick ungefär 3 km mycket underbart :) Nu sitter jag i min säng ny duschad och har gjort en enorm fruktsallad med banan,äpple,vindruvor och russin. Även en kopp varmt te som kommer från NK super duper gott ska snart hugga in på min goda fruktsallad mummsigt ;) För att tal om något annat så snart börjar svenska hollywood fruar om ca. 10 minuter det kan inte bli bättre gud vilken härlig måndagskväll jag har åh ! Ni får en fin kväll så hörs vi efter hollywoodfruar punkt slut !

Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0