Blev tidigare än jag trodde :)

Hejsan bloggen igen, kom visst hem från skolan mycket tidigare än väntat mycket skönt :) slutade 11.00 istället för 14.00 vilket gjorde mig glad vi har ingen engelska för att vi har nationellt prov imorgon ursh..:/ men men idag blev det ju en skön måndag trotts allt nu står jag här i köket och gör pankakor samtidigt som jag bloggar och lyssnar på the voice ! Ska bli jätte gott med pankakor det var länge sen jag åt det mumms! Vid halv ett kommer anna och hämtar upp mig vi ska ta en lite tur ut till marieberg gallerian ska bli trevligt när jag kommer hem igen blir det att plugga som aldrig förr.. det behövs har lite jag behöver göra klart. Men nu ska jag fortsätta med att steka pankakor och duka men vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0