Älskar ljus så himla mysigt !!

..sådär hemma igen blev lite senare än vad jag tänkte men vi har varit hemma hos mina kusiner och ätit en jätte godmiddag :) och min moster har hjälpt mig med svenska arbetet så snällt av henne och plus att jag har pluggat engelska så känner mig duktig haha. Just nu sitter jag i min säng med varmt te i min hand plus att jag har tänt massor med ljus så myyyyss och även tänt min nya lycktor som jag köpte idag som ni ska få bild på imorgon hade jag tänkt :) Älskar dom så söta. Nu kvällen som är kvar ska jag bara ta det lungt se på tv och kanske slå på en lite film. Hoppas ni har haft en trevlig kväll :) Vi hörs imorgonbitti.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0