12 maj - 2010

Godmorgon, idag är det onsdag 12 maj 2010 och jag gick upp vid halv sju och åt frukost tillsammans med mamma och nu har jag precis gjort mig iordning. Ska snart dra mig till skolan för att ha litteraturdiskussion :/ ursh jag hatar att prata det är det värsta jag vet och är jätte nervös men men ska försöka göra mitt bästa :) Går i skolan bara i en timme 08.30-9.30 så det går fort. Efter skolan en snabbis blir det att åka in till stan för att möta upp Klara och umgås lite. Sen hem och käka lunch vid tolv tiden så vi hörs då igen! Runt 12 ;) Ha en kanon bra dag allesammans och hoppas givetvis att ni har lika fint väder som vi har :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0