wednesday - Greys Anatomy

Hejsan & godkväll bloggen dagen har varit skön i eftermiddags så träffade jag Anna vi åt semla plus chilatte mumms sen blev det för mig att åka hem så nu har jag varit hemma ett bra tag. Pratade nyss i telefonen med min lilla vän Kim super trevligt som alltid ♥ Är så avis på henne hon är i Säfsen och åker snowbord åhhh jag vill också ju !! Men men för att över gå till min kväll så blir det en god middag med min familj sen ska jag titta på favorit pogram som har premiär ikväll på den nya säsongen och det är självklart serien Greys Anatomy finns inget som är bätte me like ! Men hurru ni,ni får ha en FIN kväll så hörs vi imorgon ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0