Du är allt jag behöver , du är min bästa kim <3

Jag har en klump i magen en klump i halsen utav gråt jag vill bara ligga i din famn och gråta ut för det är allt jag behöver just nu du får mig att känna mig tryg. Du är den ända personen på denna jord som JAG BEHÖVER. Det är min bästa vän alltså du Kim Kulmala. Jag saknar dig som aldrig förr du är mitt allt du är min andra halva, helt otroligt extremt underbar ett liv utan dig exsterar inte på denna jord. Vi har haft våra nedgångar i våran vänskap under dessa år det har varit som en bergodalbanda upp och ner hit och dit jag har sårat dig jag vet ber verkligen om ursäkt för det för jag vet hur mycket du och din familj har ställt upp för mig jag vet inte vad jag ska säga mer än tack. Ni betyder en hel del jag kanske inte har visat min tacksamhet på det bästa settet men försöker så gått jag kan. Livet är ibland så himla svårt och komplicerat du är så himla nära men ändå så långt ifrån jag behöver dig mer än någonsin jag kanske har sakt det ett par hundra gånger under tiden vi har känt varandra men nu menar jag verkligen allvar jag behöver dig här och nu. Längtar tills vi ses i helgen som kommer för när jag ser dig då underlättar allt , allt jobbigt bara försvinner ur min väg och jag släpper allt dåligt jag får lätta på mitt hjärta för jag vet att du lyssnar och stöttar mig vad det än gäller alltid 100 procent du är en äkta vän det har du alltid varit. Som jag nämnde förut så har vi bråkat men jag tror allt nu kommer lösa sig och allt kommer bli bra för vi behöver varandra mer än vad vi tror. Även fast jag har kanske på dåligt humör osv. så ska du alltid veta att jag älskar dig mer än någonsin och jag bryr mig verkligen om dig. Du är SPECIELL och viktig för mig. Vill bara att vi ska ha jätte nära till varandra så jag kan träffa dig ofta ofta för då skulle min dröm gå i uppfylelse vilken den snart gör och du ska bara veta hur glad jag är över de. Det kommer bli en stor förändring och jag kommer må mycket mycket jag lovar du kommer märka det på bara någon dag. Meningen är att du och jag ska skratta tillsammans,ha hur kul som helst,och bara vara, vi ska berätta allt för varandra som alla bästa vänner gör för vi är menade att vara bästa vänner jag lovar lita på mig. Jag behöver prata med dig nu nu nu säger det ängång för alla du är den bästa som har hänt i mitt liv. När du kom in i mitt liv för första gången trodde jag inte min ögon jag tänkte är hon en ängel från ovan är detta sant jag har hittat något som är exakt likadan som mig man kan inte begära mer från en person jag älskar dig från botten av migg hjärta och det kommer jag alltid att göra du är värld allt du är en strålande sol tack för att du finns tack för att du finnns här för mig hela tiden fast jag beter mig som en idiot ibland.

Jag älskar dig min käraste vän , du & jag det är så det ska vara för alltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0