Tror att jag äntligen är FRISK !

Hejsan bloggen alla fina solstrålar.

Idag när jag vaknade kände jag mig trött men ändå ganska pigg och helt otroligt jag känner mig FRISK ett plus för det. Är otroligt glad för jag är frisk igen, men ska ändå vila hela dagen idag för säkerhetens skull så jag inte blir sjuk igen. Känner mig dock lite varm fortfarande men jag tror inte att det är någonfara :) Idag har jag suttit ner bäddad i min säng och tittat på Glamourama det pogramet tycker jag är riktigt bra och roligt !! Jag ska snart plugga lite och ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på tv det vanliga för att bli riktigt frisk och pigg till helgen ;) Men ni får ha en jätte fin onsdag så hörs vi lite senare fram imot kväll. Just det uppdateringen kommer bli grymt mycket bätte nu när jag mår bra igen !

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0