Torsdag 4 mars - grattis mamma idag är det din dag!

Hejsan och godmorgon bloggen !!

Blev väckt av pappa imorse kring sju tiden för vi skulle gratta mamma för idag fyller hon år den 4 mars :) Hon fick en vit/rosa randig skjorta av pappa sen av mig & min syster fick hon ett brev där det stod att vi tre skulle gå på middag tillsamman och att jag & min syster står för betalningen. Ikväll ska vi även ut och äta vid sju tiden med familjen och min moster,morbror ;) Så min dag ser ut såhär först skola från 14.15-16.30 sen hem en sväng sen åka till mina kusiner gå ut och äta , sen blir det hem och sova ungefär så kommer min dag att se ut haha i kort format.. Men nu måste jag börjar göra mig iordning ni får ha en kanon bra torsdag njut av varje sekund så hörs vi sent ikväll när jag kommer hem från middagen !

Säger ännu en gång - Grattis min kära mamma <3

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0