somnade sjävklart om , inte förvånad haha!

Godmorgon godmorgon mina solstrålar !

Ställde klockan på 09.00 men tror ni inte att jag somnar om och vaknar en timma senare?! Jo självklart men jag hinner iaf nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag äter frukost. Hinner tyvärr inte ta några bilder på dagen outfit nu innan jag ska åka, men ni får bilderna i eftermiddag :) Idag händer det inte alls mycket...lite tråkigt men men.. ska iaf åka in till stan snart och övningsköra från 11.40-12.40 sen hem och äta lite lunch sen händer det inget vi får se kanske blir bio ikväll med min syster ;) Men nu ska jag fortsätta att upp min frukost ! vi hörs vid två tiden igen ha en fin dag !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0