Skola & fika med hjärtat kajsa !

Godeftermiddag bloggen !

Kom precis hem från en trevlig fika med kajsa var jätte skoj att träffa henne :D sen kom kajsas pojkvän och hämtade upp oss så jag slapp ta bussen hem jätte skönt och verkligen jätte snällt av honom att sjusa hem mig. Nu ska jag snart sätta mig och plugga lite engelska lika bra och göra det på ängång har en läxa tills på torsdag skönt att göra den redan idag så slipper man tänka på den mer. Ikväll har jag inga planer alls ska bara ta det lungt för har fortfarande lite ont i magen men men ska försöka gå och lägga mig tidigt så får vi hoppas på att det försvinner , ne nu måste jag börjar plugga ni får ha en bra eftermiddag så hörs vi senare ikväll :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0