outfit för denna torsdag !

Godförmiddag bloggen sådär ja nu har jag gjort mig iordning och är helt klart nu väntar jag bara på att klockan ska ticka vidare så man kan börja skola sen sluta fort som är möjligt för där vill man verkligen inte vara haha. Innan skolan så ska jag åka in till tågstationen och boka tågbiljetter tills imorgonbitti ni får veta senare idag vart jag ska imorgon det avslöjar jag inte förs jag kommer hem ikväll ;) Ni får hålla ut !! Men men nu ska jag ne nu ska jag sluta babla och istället lägga in dagens outfit. Ni får ha en grym dag såhörs vi ikväll. ♥

Outfit for today :

Ljusrosa linne - Monki
Marinblå byxor - Zara
Pärörhängen och armband - Åhléns
Silver klocka - London
Ringar - H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0