otroligt pigg så härligt !

weeei godkväll bloggen, jag känner mig jätte pigg konsigt nog haha ;) men nu efter denna dag så känner jag verkligen att jag är frisk så himla underbar känsla när man är frisk hatar att ligga hemma och vara sjuk. Bara sova hela dagarna för man inte orkar något annat. Men nu så är det över jag är pigg,frisk,glad ! Början av kvällen har jag tillbringat tiden med att plugga engelska ligger lite efter nu när jag inte har varit hemma från skolan men snart är jag ikapp har lite kvar men snart så :) ikväll är det även grey's anatomy som jag självklart ska se. En tråkig grej som hände idag jag tror mina trådar som jag har bakom tänderna på överkäken har gått sönder så imorgon blir det att ringa tandläkaren... :/ inte nu igen !! Men en glad nyhet är att jag ska till skolan imorgon sen på kvällen ska jag fixa lite saker för på fredagmorgon ska jag åka bort en sväng över helgen ska bli jätte kul :D och ska bli jätte trevligt och träffa min underbara vän ♥ Men som sakt ni får vara nyfikna tills imorgon kväll , det är inte värsta grejen men jag tycker det ska bli sjuk kul att åka iväg till henne. Men ni får ha en super bra kväll för nu måste jag plugga vi hörs nog inte något mer ikväll men imorgon innan jag drar till skolan med dagens outfit och lite ny information om vad om händer !

kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0