Onsdag och det är lill-lördag !

Godmorgon alla fina idag är det onsdag även kallad lill-lördag ;) Jag är redan upp och klockan är 8.32 oj oj. Håller på att välja kläder ut ur garderoben tog en liten stund men nu har jag äntligen valt. Ska även försöka hinna äta fruskot innan jag ska in till stan och möta upp min vän Amanda för en lite fika och prat :) Sen hem en sväng för att hämta lite kläder som till hör Lovisa ska nämligen hem till henne runt fyra tiden i dag. Men nu måste jag fortsätta göra mig iordning men bilder från dagen & dagen outfit får ni innan jag drar till Lovisa troligtvis vi får se vad jag hinner med ;) Ha en sjukt bra dag så hörs vi.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0