Oftast krångel med SJ men till slut gick det bra och fick lite extra tid med min bästa.

Sådär ja efter lite krångel med SJ som vanligt när min kära kompis kim skulle åka hem tåget som skulle ha gått klockan 18.56 kunde hon inte åka med för att första klass för avstängd och vi ville inte riskera att hon skulle åka i de vanliga vangen för att hon är så pass allergisk så hon hoppade av och tog de senare tåget 20.56. Till slut gick allt bra. Men var lite försenat till 21.10. Men mellan sju och nio tiden så hann vi hem till mig och äta och fixa lite det var trevligt att det blev lite extra tid med min söta vän ! Älskar ju som sakt att vara med henne så mig gjorde det inget alls det var bara skoj ♥ Men tycker det alltid är något krångel med SJ inget kan gå som det ska när man ska åka så himla DÅLIGT men jaja... slut pratat om det jag har iaf haft världens bästa helg kan jag tala om för er helt underbart bra. Imorgon är det måndag och en ny vecka så himla tråkigt orkar verkligen inte hoppas dock att det är fint väder imorgon som det var i dag då får man iaf upp humöret lite. Men nu ska jag fortsätta kolla på WALLANDER. Ni får ha en mysig kväll så hörs vi imorgonbitti om jag hinner blogga innan jag drar till skolan.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0