natti natti

Hejsan bloggen och detta blev visst ett nattinlägg har precis tittar klart på film med min syster vi har sett två olika filmer den ena kommer jag inte änns ihåg vad den hete för den var så himla dålig haha.. Så nyss har vi tittat på New Moon den var riktigt riktigt bra jag har alltid älskat twilight sen den kom ut så himla bra är förälskad i båda filmerna ärligt talat så kan det gå ;) Nu ska jag ta och gå och lägga mig borde verkligen sova jag som ska upp kring 08.15 jag borde inte sitta vaken tills nu men oopsi så kan det gå när man ser en sådan bra film men jaja nu ska jag lilla lisa sova vi hörs om några timmar efter jag har fått några timmars god sömn.

Godnatt & Sovgott ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0