Måndag ingen bra start på veckan är trött dygnet runt..

Hejsan alla solstrålar !!

Hoppas ni mår bra idag och är ute i det fina vädret..för jag mår inte bra är lite sjuk har feber och känner hur min kropp knappt orkar göra något alls. Orkar knappt skriva på datron ni vet när man känner i hela kroppen att man börjar bli sjuk det är inte kul :/ men ska försöka vila så mycket som är möjligt idag kanske ta en promenad ner till willys och handla en tidning för att komma ut lite i solen och få lite luft. En tidning piggar nog upp mitt humör lite. Men nu ska jag vila lite till så hörs vi senare ha en kanon fin dag :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emilandrea

I am really impressed!!

2011-07-08 @ 14:33:06
URL: http://emilandrea.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0