Konståkning i mitt hjärta.

Kvällen har varit som en tornado här hemma kan jag säga som ni vet i inlägget under för att glömma det lite så satt jag mig med en tekopp i handen ner bäddad i sängen och tittade på konståknings VM som håller på i några dagar framöver. Var riktigt skoj att titta på har alltid älskat konståkning och har blivit mer insatt nu för min vän kim åker nämligen konståkning & är domare så har lärt mig mycket utav henne vad som gäller och inte och vad allt heter :) det är så kul man lär sig något nytt varje dag ! Kändes bra att släppa allt ett tag bara njuta av de duktiga konståkarna. Packade klart för en stund sedan just nu sitter jag och tittar lite halft på tv. Imorgon bär det av till storstan stockholm åker imorgon jätte tidigt vid 08.08 på morgonnen så kommer inte hinna blogga innan tyvärr men men det får ni tåla..hehe.. Ni får ha en grym helg så hörs vi antingen på lördag eller söndag berorende på vilken dag jag kommer hem för kommer inte ha tillgång till någon dator och tänker inte änns sätta mig vid datron nu när jag är borta hos min fina vän utan hon och jag ska bara ha kul. Ska lägga bort mobil & dator så det kommer vara lite svårt att få tag i mig kommer bara svara om det ringer ! Ska bli skönt och bara umgås med kim och inte tänka på något annat utan bara släppa allt här hemma me like :) Ne nu ska jag ta och sova ska som sakt upp tidigt hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer få ! Vi hörs mina fina solstrålar ha det BÄST !!

Massor utav kramar & pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0