kommer inte på någon rubrik idag..

Godmorgon!

Vädret är inte alls lika fint som det var igår ingen sol är framme utan det är molnigt inte alls lika kul men men..Gick vid 08.30 tryckte på tv och tittade en sväng på The Voice den radiokanal som jag älskar (a) åt en god frukost och nu sitter jag har klar ska åka om en liten stund till skolan för att ha engelska i ca. en timme. Vidare upp på stan för att möta Anna utanför conventum och gå på "jobbmässan" sen får vi se vad dagen har mer att erbjuda kanske träffa klara vi får se en liten fika :) Ikväll ska jag bara ta det lungt och plugga lite körkorts teori måste ta tag i det där nu så jag hinner får körkort innan sommarn som jag hade tänkt :) Men nu ska jag fixa lite till här hemma innan jag ska dra men vi hörs senare i eftermiddag när jag kommer hem ! Ha en fin dag !!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0