Hmm..övningskör varje tisdag

sådär ja..hemma igen efter har varit inne i stan och övningskört bil det gick bra men nu har jag ont i huvudet för jag tänkte så mycket och var koncentrerad men var givitvis nervös..Men vet aldrig varför jag är det konsigt men men. Åt pankakor till lunch så gott ska försöka ta i tu med lite plugg lite texter i engelska som jag måste börja med. Vid fyra tiden ska jag gå ut i det fina vädret igen för att ta bussen in till stan möta upp min vän Lisa för att fika som jag nämde i det förra inlägget haha ;) Ikväll ska jag bara ta det lungt titta på tv man får ju inte missa Desperate housewives ni ska väl se ? Ni får ha en fin eftermiddag och kväll så hörs vi vid 22.00 tror jag.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0