have2have.se kvällens syselsättning

Godkväll !!

Har precis hoppat ner i sängen är varm har nog lite feber hoppas dock att det går över snart hatar att vara sjuk.. Ikväll har jag ätit middag med min mamma & syster plus en sjukt god fruktsallad jag har inte sett ikväll att man ska äta fruktsallad mycket mycket oftare än vad man gör så GOTT :) Sen blev det att se familjen annorlunda och självklart svenska hollywoodfruarna. Just nu sitter jag och tittar på en hemsida vid namn have2haven.se som har jätte gulliga skor som jag verkligen skulle vilja ha men men vi får se.. iaf två st jätte söta ballerina skor som jag ska lägga upp bilder på så ska ni få se ! Ne nu ska jag sluta babla på hoppas ni alla har haft en fin kväll nu ska jag ta och sova och hoppas att jag känner mig hundera gånger bättre imorgon än vad jag har gjort idag ! Vi hörs imorgonbitti. ♥

398 kr st tycker jag är ett bra pris och himla söta iaf enligt mig !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0