Härligt väder

Godmorgon och hejsan alla solstålar !!

Idag är det tisdag 2 mars och vädret bara strålar ute blå himmel och strålande sol det kan inte bli bättre man blir glad när det är fint väder jag gillar det enormt mkt ;) Gick upp vid nio tiden idag super skönt att få sova ut när jag gick upp gjorde jag en super god frukost nu har jag precis gjort mig iordning. Ska snart ta bussen in till stan för att övningsköra från 11.45-12.45 sen vid 13.00 ska jag på möte på min skola så får vi se hur de går... senare på eftermiddagen ska jag möta upp min vän Malin på en liten shoppingrunda och lite mat ska bli mycket trevligt :) Ni får ha en toppen bra tisdag såhörs vi när jag kommer hem ikväll någongång vid 6 tiden kanske.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0