Fika & shopping inge fel alls !

Godkväll allesammans , hoppas ni har haft en lika fin & bra eftermiddag/kväll som jag. Kom precis hem från stan jag har tillbringat min tid på stan med min mamma,syster & min underbara moster vi har fikat & shoppat. Men nu tillbaka till hur min eftermiddagen/kväll såg ut för mig. Först blev det skola med engelska prov från 14.15-16.30 dock inte det roligaste men kändes ganska okej hoppas iaf på det bästa som alltid :) sen blev det snabbt upp på stan för att möta syster och vi gick runt och tittade lite på stan hon köpte ett snygg oversize linne från Monki super snygg färg typ mintgrönt , sen fick jag en prickig kofta röd i botten med vita prickar av min mamma super snällt att jag fick den av henne super nöjd :) är helt förälskad i den !! Ni får alldels straxt se bilder på den ur gulliga tröjan. Kvällen som är kvar ska jag äta middag med min familj sen titta lite på tv och packa som sakt för imorgon bitti åker jag nämligen till min fina vän kim i sthlm ska bli riktigt skoj och underbar känsla att träffa henne igen ! Vi ska bara umgås vi två och ha hur kul som helst man kan inte avsluta veckan på något bättre sätt eller börja helgen på något bättre sett helt amazing ;) Ne nu ärligt måste jag sluta babla nu ska jag börja packa lite men vi hörs lite senare ikväll ! ♥

Kofta med prickar - Monki 350 kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0