En väldigt härlig lördag.

Godkväll mina solstrålar !
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har, jag var först hemma hos anna och fikade lite kladdkaka & te mummsigt sen blev det en tur på stan i det fina vårvädret i köpte nya solbrillor kan behövas haha ;D alltid bra att ha ett par till. Sen fikade vi en gång till opppsi lite mycket fika kanske men men då fikade vi iaf semla. Efter det mötte jag upp mina föräldrar och jag fick ett par låga convers av min pappa TACK (a) som jag precis ville ha så NÖJD, jag har på mig dom nu för att testa dom lite haha. Ikväll ska jag äta middag med min familj sen åka in till centrastationen för att möta min vän Kim som kommer hit på besök från sthlm :) Ska bli himla skoj och se henne igen alltid lika kul. Vi får se vad vi hittar på men det blir nog något skoj ! Ni får ha en super bra kväll för nu ska jag umgås med min familj en sväng innan min kompis kommer. Vi hörs imorgon mina glada !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0