En trevlig dag den 2 mars !

Godkväll bloggen.

Idag har jag haft en bra dag men nu är jag helt slut , förs övningskörde jag och gick jätte bra verkligen och är jätte nöjd att det gick bra :) Sen blev det att möta upp Malin för lunch och sen var vi på stan och tittade på lite kläder Malin ville hitta något nytt vi var inne i alla affärar i hela stan hittade verkligen verkligen ingenting så himla tråkigt och då blir man bara trött men trotts allt vi inte hittade något så var det en super trevligt ;) Kom hem runt 6 tiden då tappade jag upp ett varmt bad för jag frös så pass mycket.. Jag tvättade håret,rakade bena så skönt så nu är jag riktigt varm nu sitter jag här i min säng och har precis ätit ska bara slappa ikväll är super trött borde nog städa lite i mitt rum ligger kläder över allt herregud INTE LIKT MIG !! Så nu blir det att plocka upp lite grejer sen titta på en film skulle jag kunna tro. Ne ni får ha en super bra kväll såhörs vi imorgonbitti innan jag drar till skolan :)

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0