vilken fin dag med strålande sol !

Godkväll bloggen,uppdateringen har varit lite dålig nu under denna dag pgr. av det otroliga fina & varma väder ! På eftermiddagen idag så tog jag cykeln upp på stan för att möta en vän. Vi gick lite på stan sen blev det att ta ne färsk pressad apelsin juice från Ecpresso house satt oss i sofforna de hade utanför i solen. Det var riktigt skönt :) Kom hem vid 6 - tiden och direkt när jag kom hem bytte jag om till träningskläder och tog mig en spring tur och nu är jag nyduschad riktigt skönt även det. Och känner mig duktig. Just nu sitter jag & väntar på att maten ska bli klar sen ska jag bädda ner mig i sängen och se på tv men en kopp te i handen. Kvällen kan nog inte avslutas bättre. Känner hur bena värker lite så ska bli skönt och bara lägga sig i sängen och ta det lugnt slappa helt och hållet love it ! Känner mig lite trött också så då får man göra de. Men nu är det slut pratat för min del men ni får ha en jätte fin kväll såhörs vi lite senare , puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0