vila i frid & kärlek min vän!

Denna vecka har varit kaos och ingen av dagarna har varit som de ska och nu vänds världen och mitt liv upp och ner för jag vill inte tro på de orden jag nyss hörde,vill inte höra vill bara sätta mig i ett hörn och skrika allt vad jag bara kan. Tårarna bara forsar ner för mina kinder. varför gjorde du såhär?! tårarna slutar inte rinna tankarna bara snurrar runt i mitt huvud. Jag vet inte vart jag ska ta vägen nu är det tomt riktigt tomt här utan dig. Kan inte förstå att du är borta att du gick bort natten som var. Förstår inte ,vill inte förstå dagen förre midsommar. Saknar dig så enormt redan. Jag vill inte inse sanningen att du faktiskt är borta nu,idag,imorgon och föralltid. Alla mina tankar går till dig nu min vän , vila i frid & kärlek ♥ saknaden är enorm.

Tears in heaven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0