20.24

Godkväll, har precis ätit lite middag mycket gott var så otroligt hungrig som jag alltid är ;) haha ni som känner mig är nog inte så förvånade ni skrattar nog bara. Jag var ute och gick en sväng förut det var riktigt skönt och sommar värmen är tillbaka och det är början av juni härligt värre !! Ska snart bädda ner mig i sängen slå på tv:n och dricka lite gott te från NK mumms! Sen tror jag mer än bestämt att jag ska även slänga i mig lite popcorn var sjukt länge sen jag åt det fick värsta suget efter det ÅH haha. Men ni får ha en bra kväll så hörs vi innan jag ska gå och lägga mig vid 23 tiden troligtvis.

Kvällens låt som är otroligt härlig att lyssna på och bra såklart ;)

Spin Doctors-Two Princes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0