Torsdag 3 juni - 2010

Godmorgon idag är det den 3 juni 2010 och solen lyser och det är klar blå himmel kan man begära så mycket mer?! Skulle inte kunna tro det och det är redan 20 grader ute sommarvärmen är verkligen här :) Det gör en på mycket bättre humör iaf mig ! Just nu sitter jag & försöker få i mig lite frukost bara liten macka och te. Sen blir det att göra sig iordning, förutom det så i natt sov jag inte alls bra jätte oroligt sov kanske 3 timmar eller nått vaknade till och från somnade aldrig sådär djupt och skönt men men. Nu ska jag äta klart min frukost sen hoppa in i duschen för kring 10-tiden så ska min bästa vän ringa då kan det vara skönt att vara klar ♥ Men ni får ha en jätte fin dag i sommarvärmen vi hörs i eftermiddag!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0