Tisdag - 29 juni 2010

Hejsan bloggen, idag blev det verkligen ingen bra uppdatering alls haha. Har haft fullt upp med lite jobb och sedan har jag legat och pressat i solen mycket skönt och varmt är det :) Har fått lite färg i ansiktet äntligen brukar egentligen inte få det men nu känns det bara och snyggt är det ! Just nu väntar jag på att maten ska bli klar sen blir det att slå på en film kommer nog slockna fort ikväll är riktigt trött. Men innan jag somnar ikväll ska jag ringa min bästa vän och prata lite ♥ Men jag hoppas ni har haft en kanon dag & att ni får en bra dag ! Så hörs vi senare ikväll eller imorgonbitti. Förlåt för en dålig uppdatering idag !

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0