stockholm ikväll !

Godförmiddag mina underbara läsare!!

Idag är det ingen vanlig dag för idag ska jag dra till Stockholm ikväll till min bästa vän kommer tillbringa helgen där och lite längre. Kommer bli helt underbart ♥ Saknar henne så otroligt mycket så det kommer bli GULD. Aldrig fel och träffa denna man beundrar mest här i världen. Nu har jag precis ätit frukost och slängt på mig lite kläder ska snart åka iväg till jobbet en snabbis sen blir det att åka och köpa tågbiljetter sen käka lunch med mamma :) Låter som en helt underbart bra fredag. Bloggningen dock kommer hamna åt sidan nu under dessa dagar jag inte är hemma för nu ska jag tillbringa alla min tid till min käraste vän. Så bloggen kommer nog lite lite lidande men jag försvinner inte utan kommer snart tillbaka ! Men nu måste jag sticka till jobbet vi hörs lite senare vid 2-tiden!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0