Stockholm är underbart när man har världens bästavän!

Hejsan bloggen, förlåt för urdålig uppdatering verkligen men jag har varit i underbara stockholm hos min bästa vän kim från torsdag - söndag. Har haft det otroligt bra. Solat,badat,umgåts,ätit jordgubber och det har varit kanon väder helgen har varit helt klart bästa. Inget annat kan vara bättre än att fira midsommar med sin bästavän ♥ Att vara i Stockholm är underbart hos min bästavän det är som om man svävar på rosa moln och bara lever livet. Nu är man tillbaka igen till verkligheten tråkigt nog. Men när jag kom hem runt nio tiden så hämtade mamma upp mig på tågstationen vi åt lite mat sen har jag suttit inne på mitt rum och sett på tv och pratat i helefonen med bästavän såklart. Måste bara säga igen att helgen med henne har varit BÄST som idag var vi på Erikstadsbadet så himla MYS ! Min dag och helg har varit kanon bra jag är så nöjd att jag fick komma till henne. Just nu gör jag inget speceillt utan sitter fortfarande i sängen och halv tittar på en film blev nyss extremt trött ska snart lägga mig ner i sängen och sova tills jag vaknar ska verkligen sova ut imorgon. Sen vill jag säga att bloggningen eller uppdateringen rätt sakt kan bli lite dålig såhär under sommaren eftersom man är ute mycket och inte är inne så mycket men jag ska göra mitt bästa och uppdatera så mycket som jag kan :) Men nu säger jag gonatt så hörs vi imorogon!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Williamanette

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-02-10 @ 13:48:49
URL: http://williamanette.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0