Söndag - sitter fortfarande i sovtröjan !

Godmorgon eller godmiddag kanske man kan säga ;) Klev upp vid halv elva idag åt en jätte god frukost med både fil,ägg,mackor te osv. otroligt gott skönt att även sova ut en söndag haha. Jag sitter fortfarande i min sovtröja och klockan är snart 13.00 men men det är ju söndag hallå ?! Jag har precis rensat ut min garderob på lite kläder som jag aldrig använder så nu är det snyggt och rent i min garderob igen mycket nöjd! Ni ska få bilder på hur ren och snyggt det är i min garderob nu efter jag har städat och även på dagens outfit ne nu ska jag duscha hörs snart om någon timme. Då ni får alla bilder och allt !

Ha det kanon bra fram tills dess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0