Söndag - seg,segare,segast !!

Godkväll nu har jag ätit lite hemma gjord pizza helt okej gott :) Pratar även med min bästavän på msn lite granna och hon är ju för rolig hon får en att sitta och skratta så man bryter ihop tills man får jätte ont i magen. Hon får en glad har skrattat riktigt mycket för en stund sedan hehe! Nu sitter hon och fotoshopar en bild till mig ur gulligt när den är klar så kommer jag lägga ut den här på bloggen. Ska ta och titta på det finns någon bra film som börjar klockan 21.00 idag isf ska jag se på film och ligga ner bäddad i min säng som jag ungefär har gjort hela dagen riktigt slapp dag idag kan jag ju säga ! Men ibland är det skönt det också och är behövligt :) Ibland måste man ligga ner och bara låta kroppen ta det lungt för en sväng. Eller vad säger ni ? Ne nu ska jag koka lite te och vänta på att bilden blir klar :) Men hoppas ni har haft en fin eftermiddag och hoppas ni får en lika fin kväll de som är kvar av den hörs om några timmar.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0