Sol igen och det tycker jag verkligen om!

Hejsan svejsan,då var det onsdag och jag gick precis upp nu ska jag äta frukost sen börja göra mig iordning. Ska förbi jobbet en sväng sen övningsköra från 13.40-14.40 sen ska jag troligtvis möta upp min mamma för att köpa present åt min syster som fyller 16 på fredag :) Sen kanske det blir att träffa någon kompis eller liknande eller vi får se kusinerna kommer hit ikväll också för att fira min syster för de är inte hemma på fredag när vi ska ha släktkalas för min syster så de kommer idag istället! Men nu ska jag äta min frukost och se på lite tv. Även idag så är det jätte fint väder klarblå himmel och sol och det kommer bli varmt och skönt så blir att försöka hinna steka lite på altanen men men vi hörs om några timmar !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0