Skön dag gillas starkt !

Godkväll mina fina läsare,idag har det varit  en jätte jätte skönt jag har inte gjort något alls. Pratat dock mycket i telefonen men med min bästa vän så himla kul :) Nu har jag precis varit ute och gått i över en timme nu är jag ny duschad och fräch ;) Ikväll ska jag käka middag med min pappa & syster sen blir det prata ännu mer i telefonen med den bästa plus att se på tv :) Skön slapp dag vilket jag verkligen behövde. Har dessutom ont i hela mitt högra ben från ryggslutet ner till foten vet inte alls vad det är....:/ AJ AJ gör riktigt ont hoppas det snart går över ! Man får hoppas på det bästa. Men ni får ha en fin kväll såhörs vi lite senare kring 22 tiden.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0